Kyte POS App - Jak działa Kyte POS?
Aplikacja POS Kyte została zaprojektowana jako w pełni funkcjonalna baza danych sprzedażowych, klientów i produktów dla firm. Pozwala na zarządzanie sprzedażą, przyjmowanie zamówień w sklepie i wysyłanie ich do klientów i ich kontaktów za pomocą zintegrowanej kampanii marketingowej. Użytkownicy mogą przeglądać i edytować swoje zamówienia na swoich telefonach. Mogą również generować raporty, aby śledzić swoją sprzedaż.
Jak Kyte POS pomaga firmom?
Dzięki Kyte POS, firmy mają wszystkie narzędzia, których potrzebują do prowadzenia swojego biznesu:
Zarządzanie zapasami
Dodawanie produktów i zarządzanie kategoriami produktów oraz śledzenie zapasów.
Śledzenie zamówień
Przeglądanie zamówień na swoich telefonach, sprawdzanie ich statusu i statusu klientów. Mogą również przeglądać raporty, aby śledzić swoją sprzedaż.
Wysyłanie i odbieranie płatności
Wypłacanie wynagrodzeń pracownikom, klientom i wykonawcom. Mogą również otrzymywać płatności za swoje produkty i usługi.
Wysyłanie zamówień do klientów i ich kontaktów za pomocą zintegrowanej kampanii marketingowej.
Dodawanie produktów do katalogu produktów i śledzenie ich sprzedaży.
Śledzenie swojej sprzedaży
Przeglądanie sprzedaży za pomocą zintegrowanej kampanii marketingowej.
Generowanie raportów